Bigfoot.

En svullen högerfot som gjorde att kvällen inte riktigt blev som planerat.

The Other Boleyn Girl är den nya planen, undrar om den är bra och om jag hinner se den.

Rätt tråkig kväll ändå, hyfsat pigg tyvärr. Känner mig dessutom kass på att skriva, fan.

Hatar när det blir varannan rad text och varannan rad tomt, som nu.. skitfult. Finns inte så mycket jag vill skriva om.

När jag ändå har börjat skriva såhär fult så vore det synd att bryta mönstret.

Varför är du inte här och tar hand om mig och min fot, varför?! Nej, förlåt, det var själviskt av mig.

Bara så att du, du som inte är mer än ett namn på min msn-lista, nej jag vill faktiskt inte träffa dig. Fegt att inte säga det rakt ut (och DÄR bröt jag mönstret, jag är fan inte bra på nåt!).

Jag vet precis vad jag vill, och faktiskt ska göra, efter min marknadsföringstenta. Införskaffa ett träningskort och inviga mitt staffli (efter att jag köpt lite oljefärg och "tavla").

Kanske inte heter tavla just, men ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback