Lingerie.. och lite till

Jag tycker absolut att systrarna Velickovic ska shoppa loss lite på Victoria's Secret online-store. Fanns oerhört många fina små saker som jag vill ha..

Varför finns det så mycket TV-shop? Så fort klockan slår nio börjar det direkt.. Skitgrej. Ab-swingen vi har hemma var visserligen inte så jättdum.



Jag har inte börjat plugga än. Hade tänkt gå till skolan, men den idén struntade jag i. Har sminkat mig och gjort mig iordning för absolut ingenting.. men visst gillar man att känna sig snygg även när man är alldeles för sig själv.

Tycker det är så skönt när man har köpt ett helt nytt block och en ny fräsch stiftpenna, man blir liksom väldigt sugen på att bara skriva, skriva och skriva! Kände mig även nöjd med att jag hade köpt Parfymen. "Bra läsning", sa expediten. "Somnade efter halva filmen", sa Kopojken. Nåja, jag hoppas att boken är bättre än vad filmen var.

Hörde något vagt om kärnkraftverk imorse när jag halvsov.. och de pratar om det en del på radion. Vad är det som händer? Jag vet att jag drömde något om att det var några politiker som pratade om det, och jag var med och lyssnade. Blir alltid så, när han kollar på tv tidigt på morgonen (då jag sover) brukar alltid tv4-nyheterna ta sig in i mina drömmar, och sen när jag vaknar vet jag inte riktigt vad som har varit på riktigt och vad som varit dröm.

Jag ska börja plugga alldeles strax, ska nog göra det fram till tolv då jag ska på börja min lunch. Efter det (då klockan kanske är ett) ska jag fortsätta plugga i nån timme till. Klockan kommer att vara två (kanske halv tre med tanke på att jag inte följer mina tids-scheman så bra), då vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Bio ikväll.

Fasen vad jag hade velat ha mammas goda saffrans-skorpor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback