Vilja självförverkliga!

Jag vill ha en lång härlig kram som varar och får tiden att stanna!
Jag vill se människor jag känner, okända och kända, på platser de hör till eller som är främmande för dem.
Jag vill ha tillbaka mitt långa hår igen, att kunna sätta upp håret i en tjock knut, eller att bara få känna det på min bara rygg.
Jag vill känna den där känslan av att vara honom nära samtidigt som jag dör av längtan, som om han befann sig långt långt från mig!
Jag vill kunna se mig själv i spegeln och känna igen mitt gamla jag igen.
Jag vill fortfarande bli kämpad för, och aldrig tagen för givet.
Jag vill ha det sagolivet som är ämnat för mig och bara mig.
Jag vill göra alla de saker jag är bra på, och alla de saker jag fortfarande inte vet att jag är bra på.
Jag vill spela musik, göra musik, dag och natt.


När blev vilja och självförverkligande ett problem?


Kommentarer
Postat av: erba

eyyy! har du klippt dig eller? :)

2008-03-12 @ 12:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback