Lite tid för mycket..

Kan tolkas på olika sätt.. Antingen är det

1. Att man helt enkelt har lite "för mycket tid" över, på något sätt.

eller

2. Att det finns lite tid för mycket (som i för många saker).

Jag väljer nummer två. Jag har alldeles för lite tid, ett under att man hinner med så mycket som faktiskt hinns med. Märkligt. Ungefär som när folk gör av med mer pengar än vad de egentligen har.. (Eller, kanske inte? Finns ju sparkapital, lån etc.. but still.)

Jag har varit på väg till sängen nu i snart 40 minuter. Kan nog vara skönt med ett par timmars sömn innan det är dags för skolan, som jag inte varit i pga sjukdom.. YES, ännu en gång lyckas jag klämma in en förkylning i agendan, ÄNNU en gång under helgen. Perfect.

Ska bli skönt att komma hem, visserligen beroende på hur mycket jag har kvar av projektet, men ändå skönt. Ser fram emot lite quality-time med alla de hemma. Sugen på utgång, yes yes. "Make it happen" får bli helgens tema! Gällande ALLT faktiskt.. ibland överträffar jag mig själv med min finurlighet! Förutom "Make it happen" så gäller "Våga mera!"... Blondie vet vad det handlar om.


Sov gott. Ska försöka att INTE drömma att jag har snopp, verkligen så vidrigt. Ska sluta se på Carolina Gynning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback