Paus i plugget

Nu kan jag nitton blommor. Bara namnen, bilderna får jag lära mig senare, en sak i sänder. Får ta några till senare.

Det är inte så farligt när man har saker att göra. Alltså att vara hemifrån (vänersborg that is). Tre veckor går hyfsat fort, har ju rätt mycket att göra.

Det som står på dagens/kvällens schema är följande:

- plugga färdigt, till 18 hade jag tänkt
- diska (tar fem minuter?)
- promenera (yes, måste börja med det tills jag skaffar gym-kort)
- handla i samband med promenaden (klockan är nu..hm.. 20?)
- äta lite kanske?
- duscha (klockan är nu 21)
- slappa fram till läggdags ev. kika på blommor

Tänkte ju faktisk hinna städa lite grann idag. Det får jag göra imorgon i stället.

Fortsätta med blommorna.

Pennisetum setaceum (Fjäderborstgräs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback