Ken Shiro och He-man

Fasen vad lätt man blir uttråkad. Skulle ju kunna öva dragspel, men orkar inte det just nu.

Måste duscha... mitt hår känns inte så fräscht. Plugget vid nio imorgon, förhoppningsvis inte längre än till lunchtid.
Ska jag köpa novisch-sittningsbiljett? 280 spänn, får se Petter också.. vill man det? I guess. Åka hem istället? Det är också ett bra alternativ.

Myggbett har jag också fått.. på låret, baksidan.

Ken Shiro var något jag älskade som barn. He-man var också ruggigt bra..


Uttråkad. Varför gör jag inget vettigt? Imorgon ska jag ut på stan lite, sugen på en ny tunika eller liknande. Vad mer? Eventuellt fixa biljett. Arbetet måste jag verkligen skriva klart, hoppas det blir smärtfritt.

Johannes, dig gillar jag.

Idol, god damn it. Heroes kanske?

Bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback