Godmorgon söndag.

Söndag morgon och det enda jag vill (innerst inne) är att borsta tänderna, men förmår inte att förflytta mig.. inte just nu.

Söndag, alltså har jag bott här i mer än en veckas tid.

Jag känner mig inte riktigt på "skrivar"-humöret så bäst är väl om jag bara sätter punkt nu.


Kanske bättre imorgon. Finns visserligen mycket nytt att skriva om, men allvarligt talat så är det inget speciellt som händer. Kräftskivan igår var trevlig, inte världens roligaste, men trevlig. Långt att gå till tåget, plus att jag fick kräftvätska i ansiktet när jag spräckte en klo.. yummie.

En tjej spillde även sprit på min finfina jacka och klänning Damn her.

Slut slut.




Uttråkad. Är dock klar med alla skisser, känns skönt.

Hur som helst. Korridorsstäd idag klockan sex (skulle varit fem men blev ändrat tydligen, utan att jag visste.. bara att vänta, vänta, vänta.). Har skissat, slötittat på Brothers&Sisters, kikat lite i "Den nya nordiska floran" (som jag faktiskt inte förstår mig på eftersom alla perenner inte finns med?!), surfat lite på datorn och allt detta SAMTIDIGT. Imagine that. Sitter även nu och tittar på brothers&sisters..helt galet vad många avsnitt som har sänts idag.

Undrar hur lång tid städet kommer ta. Kommer jag hinna handla? Laga mat till imorgon? Fan.. och det kunde jag ha gjort innan fem efteresom tiden blev ändrad. Frustrerande.

Något annat som är frustrerande är att jag inte kommer ihåg exakt hur det var innan vi la på luren? Så mycket mummel i bakgrunden att jag inte kommer ihåg, omöjligt kunde höra, hur samtalet avslutades? All good? Har inte hört nåt idag alls, är väl därför jag är lite.. fundersam. Ring då!

Tretton minuter kvar. What a waste.. nu är jag på mindre bra humör. 



Till slut ringde han.. Han är världens finaste. Jag känner mig så töntig som skriver så, men jag vill, fånigt eller inte. Han och jag, Johannes och Betti. Fin klang. Fem dagar kvar nu bara.

Läggdags snart. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback