Fuck Fructis!

Ärligt talat så finns det ingen värre reklamlåt än den till Fructis-reklamen. Varför? Jo, den låter som de där förbannade "gamba"-låtarna (heter de så?).. Visst borde man inte bli irriterad över en sån småsak, men hur i hela fridens namn tänkte de när de valde den? Förstår inte alls hur det på något sätt har med produkten att göra.. Så värdelöst.

Nå. Vad ska jag ha med för matsäck till morgondagens exkursion? Jag tror bestämt att det blir nån form av pastasallad, självklart. Cottage cheese, frukt och Loka också. Jag får inte glömma ett skissblock, A4 får duga.

På torsdag är det självstudier som gäller. Hooray! Fasen.. blev osäker på om det stavas så. Blir så paranoid när det gäller svenska, jag ogillar verkligen att skriva fel grammatiskt eller att stava fel, snälla ha överseende med det.

Nu börjar Maria skriva till mig på msn. Ska kolla läget i France.


Until next time then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback