Tillbaka till verkligheten.

Underligt var gång. Resor fram och tillbaka. Det enda jag vill är att bara vara på ett ställe, bara vara.. Bara vara i ett par för stora gråa mysbrallor, i en för stor t-shirt, med honom bredvid mig.

Jag börjar en ny kurs imorgon, well. Egentligen började den idag, men en lektion hit eller dit doesn't matter.. så för mig börjar den imorgon. Trädgårdshistoria. Skönt schema indeed. Ett bra schema medför bättre möjligheter för hemresor, vilket högst troligtvis kommer inträffa på torsdag eftermiddag senast.

Ibland (ofta) känner jag att det faktiskt är ganska svårt att ge mycket av sig själv.. Varför tänker jag att det kommer gå åt helvete om jag gör det? Jag vill jävligt mycket.

Inte så mycket som hänger samman här.

Om två dagar.. tre nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback