Grattis raring!

Grattis till min 26-åring..!

Treptow

Så här såg den bästa dagen ut i Tyskland. Treptower Park i Berlin (sovjetisk minnesplats för de stupade vid slaget om Berlin 1941-1945). Härligt sommarväder. Detta kortet taget precis vid huvudentrén, som by the way var gigantisk!


I flera veckor har jag tänkt på det.. Snart är det dags, och jag har fortfarande inte kommit fram till något. Det blir nog ingenting av det. Jo klart det måste bli något, men vad är ännu oklart. Jag har aldrig varit så här osäker! Jag som vill att det ska vara nåt speciellt, nåt jättejättebra......

(Fan att jag inte kunde få bort centreringen.. blev helt galet!!! Åh!!)



Vadå "nja"?
(Näfan det här med centrering går mig verkligen på nerverna... börjar ett nytt inlägg. Orkar verkligen inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback