När regnet faller

Var är jag?
"Ta mig, välj mig! Både du och jag vet..."

Du finns inom mig, ja,
fortfarande finns du.

Sakta, sakta, känner jag din värme på min kind
Avsaknaden av den som en piskande kall, kall vind.

Jag finns här för dig, ja,
fortfarande här för dig.

"Både du och jag vet att jag fortfarande finns inom dig."

Likt tårarna som sköljs bort,
från att finnas på min kind till att inte finnas.

Jag vill ha dig där,
där borta, och inte här..

När regnet faller...


07.11.12
kl: 17.19

(Nu äntligen är den klar.. som lovat)


Kommentarer
Postat av: tovei

riktigt vacker.. anna visade den för mig första gången. nu läser jag den för andra gången. lika vacker! ye, ´nångång händer det väl. att scenen och showen visas för dig och mina vänner.. nån gång ;) ny lya alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback