Lördag var en bra dag..

.. och en väldigt bra kväll!

Synd att J inte var med i skatetävlingen ändå, shame shame, hade vart schysst att se.

Hur summerar man dagen och kvällen bra och kort? Orkar inte skriva om allt i detalj, och borde kanske inte skriva med precis allt. Här kommer några punkter, ej i kronologisk ordning.

- uppslängd på ryggen av min käre Johannes ett antal gånger, uppskattat delvis

- nedknuffad i ett buskage av my dear dear Johannes, ej lika uppskattat som punken ovan.. två synliga sår på handen som nästan blödde blev resultatet.

- killen är verkligen på hugget och gör ett försök till att dra upp min kjol och dra ner tights och trosor, lyckas nästan, men får slutligen ett lätt blödande sår på handen (orsakat av mig tydligen då jag slingrat mig)

(OBS: allt var SJÄLVKLART på skämt, no damage done.. Johannes är en fin kille.)

- fina ögon fick jag höra att jag hade på dansgolvet, mycket trevlig kommentar.. en annan kommentar från samma källa för några månader sedan löd: "Du ser ut att vara spanjorska.." ring a bell?

- dans dans DANS! (polarna och "brorsan")

- avsked (ebba och anna)

- "jag älskar dig" (bästa punkten)


" I would spend three or four lives
just describing your eyes.."

Kommentarer
Postat av: tove

vilken dag va...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback