Grus och hemlängtan..

Nu har jag ätit way too much.. Egentligen var jag inte sugen på att äta så mycket.

Varför, eller rättare sagt HUR lyckas man få så mycket grus i skorna? Okej, jag förstår om det är vanliga låga skor, men stövletter då? Idag när jag gick märkte jag inte att jag gick särskilt våldsamt, iaf inte tillräckligt för att gruskorn skulle hoppa in i mina stövletter. Hur funkar det?!

Träning eller pyssel? Jag borde väl ta pysselkvällen före, vore väldigt trevligt med tanke på att vbg-arna som bor här inte ses så ofta (iallafall inte jag).. MEN, eftersom jag är så otroligt trött och har skola imorgon, plus att jag måste laga mat, blir nog det smartare valet att gå på träningen. So be it.

Jag är jättesugen på en apelsin, men orkar verkligen inte pga alldeles för mycket mat.

Simpsons är king!

Längtar hem jättemycket! Om fyra dagar är jag snart på väg hem, skönt skönt SKÖNT! Två veckor har snart gått sen jag var hemma sist, och faktum är att det var ett tag sedan jag var här så länge utan att åka hem.

Längtar efter dig.

Måste laga mat ikväll, men vad? Ris, fisk.. men hur?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback