Fixat

Det gick förvånansvärt fort att ordna ett rum, så nu behöver jag inte göra det än på ett tag.. Skönt.

Träning nu 12.15... Måste göra iordning lite saker jag ska ha med mig.

Dra om tio.

Paulo Nutini..? Bra? Kanske.



Självklart glömmer jag att titta på klockan och nu hinner jag inte till passet. Får bli en snabb promenad istället.

Dagens aktiviteter:

Promenad
Hitta på något med Jossan
Göra hemuppgiften
Ringa Mira om rummet
Yoga

Det var den dagen.

Fy fan för amerikanska talkshows.. okej, kanske inte alla, vad vet jag. Men Rachel Ray's... Jag spyr.

Kommentarer
Postat av: erba

betko is about to be enjoying a big surprise!

kan man säga så?

2007-11-21 @ 19:31:06
Postat av: Josefin

BETTI, DU ÄR GRYM. Kom ihåg det :)Och jag ska lära mig att inte säga konfundersam utan konfunderad, jag lovar! Hör i hörne.
//Josse

2007-11-22 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback