Tre gånger i minuten -i trettio minuter.

Ganska mycket.. Alltså måste Ebba ha ringt mig nittio gånger då jag var upptagen i telefon.. (med killen som sköter kossorna på landsbygden, oh yes)..

Härlig dag, verkligen. En hyfsad lång promenad in till stan och som avslutning: pizza. Två förbannat goda pizzor. Jag måste skriva upp det för att inte glömma.

1. Tonfisk, jordnötter, ananas, sallad och kebabsås.
2. Champinjoner, kapris, fetaost och tacosås.

Vilket resultat!

Vilket galet rykte det blev sen igår också. Otroligt vad folk kan dra för historier. Kvällen var väl rätt okej: ett ömsesidigt undvikande (?), och en besvikelse (eller lättnad.. jag vet inte.)

Undvikandet gillar jag inte alls, men what to do.. Inget.

Besvikelsen kom som en chock. Personen har sjunkit en hel del i mina ögon, vilket samtidigt kan kännas skönt.. som en lättnad faktiskt.

Undrar vad ko-pojken gör.. Cowboy? Ibland kan jag inte stoppa mig när humorn sätter igång.


Kommentarer
Postat av: erba

ahh betko betko... climba the tower anytime soon?

2007-05-07 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback