"Bosniska bron"...

Nåt så fruktansvärt roligt!! Rolig kille den där killen.. Jag lyssnade faktiskt på vad som egentligen sjungs, och det är "osecam ruke tvoje..." eller något i den stilen.. Hur kan man tycka att det låter som "bosniska bron"? Skoj ändå.

Fest i fredags.. Mycket lyckat. Blir nog inget sådant här hemma på väldigt länge.

Var är alla mina spännen? Vet Maria det kanske? Både den stora och den lilla klämman är puts väck.

Fullbokad vecka.. igen! Aldrig rast, aldrig ro.


(Varför hade jag så många besökare igår? Vill minnas att jag inte skrev något.. ytterst märkligt.)



Tänk tänk tänk.. Tänk om livet runt omkring mig hade varit en serie? Hade jag haft huvudrollen eller birollen? Som den gamle farbrorn säger till Kate Winslets karaktär i "The Holiday".. det där om att hon ska börja bete sig som att hon vore huvudrollen istället för birollen (eller något sådant?). Hur beter man sig egentligen? Jag menar, då har ju alla huvudrollen.. Det funkar ju inte så, men det vore ju konstigt att tänka sämre om sig själv. Då är det nog så, alla har huvudrollen. (Innerst inne vet jag nog att det säkert vore omöjligt att alla skulle haft huvudollen om livet runt mig hade varit filmatiserat.. men men. Den utvecklingen kändes som en för stor utmaning för mig just nu.)

Jag kom på flera flera olika saker jag var sugen på.. skulle kunna ha varit sugen på. Saker som jag skulle kunna göra, och borde göra. Förut funderade jag på att ta en promenad, men jag åt lite musli istället (crunchy). Fortfarande hade jag den där promenaden i huvudet. Jag skulle kunna gå ut, för att sen ringa kopojken, slå två flugor i en smäll liksom. Blanda nytta med nöje som man säger. Jag spann vidare och kom att tänka på Lorentzon som jag borde skriva ett sms till, men OJ vad många sms jag har skickat de senaste dagarna. Jag börjar verkligen avsky min mobil och tanken på att skriva sms. Inte för att jag inte gillar att få sms, tvärtom, men när det kommer till att svara och knappa med fingrarna.. Blir trött av att tänka på det.

Jag blir så trött av ingenting nu för tiden. Blir trött av att smsa (tanken av det), blir trött av blotta tanken på en promenad, blir trött (även stressad) när jag tänker på att jag vill kolla in om sista avsnittet av Felicity finns på youtube.. För det vore faktiskt lite slöseri med tid att sitta vid datorn när jag måste duscha, och allt annat som tar tid. Tid tid tid. Verkligen inget för mig.

Hur kunde allt bli så här? Varför slutar alltid mina inlägg på samma vis? Varför halkar jag alltid in på samma tema.. Mitt liv, hur tråkigt det är att vara upptagen med saker ständigt.

Jag måste börja tänka på annat. Visst gör jag det, men det orkar jag inte skriva. Just nu tänker jag på onsdag. Vad händer egentligen på kvällen? Aldrig mera Sweet är den första tanken.. Nej, jag tänker faktiskt inte på Sweet. "Vänersborg suger" som kopojken sa. Han får heta kopojken, det passar honom, lite töntigt men samtidigt sött. Jag kanske borde vidga mina vyer och ta mig till grannstaden. Kopojkens stad.

Nej, nu blev det nästan lite för mycket. Snart ska jag ringa ett samtal, töntigt men sött. Först ska jag smygtitta lite på youtube.

Kommentarer
Postat av: annnnna

ops...my bad! tittar till din sida då och då!

2007-05-14 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback