Tröttare kan ingen vara..

Sömn är något överskattat, hell, en och en halv timmes sömn borde vara alldeles tillräckligt.

("Telefonpaus" med Maria)

Varför ringer man någon bara för att prata i knappt två minuter? Hon hade inget viktigt att säga, hon ville bara prata.. visst, det ville jag med, men jag avskyr verkligen "Duu jag måste sticka nu.." "Måste gå av bussen.." Okej, jo jag har full förståelse för att det är omöjligt att prata i mobil samtidigt som man går.. Flera saker samtidigt, inte så lätt för vissa. Varför ringa när man inte kan prata??? "Tja! Eee, du jag kan inte prata förresten." Blir förbannad, såna småsaker ruins my day, inte första gången heller.

Jag är förbannat trött. Har inga kläder att ta på mig pga turnén.. Magda var snabb med att ta en av tröjorna, tvätta den och använda den. Jag hann inte ens tänka ut vad jag själv skulle ha på mig.

Nu är jag trött och irriterad. Fan för allt. Måste sova.

Kan jag inte få slå nån? Eller nånting? Det är nu jag borde skriva "Nej, jag skojade" eller något i den stilen. Jag hoppas att det går att läsa mellan raderna.

Kittlas i halsen. Varför ska alla utomlands röka? Varför röka överhuvudtaget? Blir förbannad. Min hals blir ännu mer förbannad.

Kommentarer
Postat av: Anna

toodelooo sötis!/anna

2007-03-12 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback