"The Great Escape"

En klassiker är aldrig fel att titta på en måndagkväll. Fin film.

Så himla härlig kväll faktiskt. Efter lite vikarierande på musikskolan blev det en fika med Pär, som Ebba joinade ett tag senare.. Begav oss till Blåsut för en liten powerwalk/slappwalk (som Ebba uttryckte det). Destinationerna var:
-Lekplatsen
-Gaddes brygga

Lekplatsen var helt okej. Satte fart på snurrgungan med Pär och Ebba på. Gaddes brygga var bättre dock, läskigare och alldeles jättehärligt. Att ligga ner på bryggan och bara stirra ut på natthimlens alla stjärnor, flygplan som svischar förbi, månen som lyser klart, och en och annan satellit..kanske? Vem vet.

Väl hemma hos mig bjöd jag på te och smörgås.. Bra känsla att äta lite mat efter att ha varit ute i ett friskt väder (skönt och ganska varmt (uppfriskande) ändå).. Konstigt med en parentes i en parentes.. Anyhow.

Kvällen avslutades med The Great Escape. Väldigt roligt, extramaterialet speciellt.

Men Anna då? Vart tog du vägen? Du ringde, jag sms:ade dig, du försvann...? Underligt.

En sak idag som var smått irriterande var ett bemötande.. Så otrevlig.. Kunde han inte bjudit till med ett leende? Jag som faktiskt var trevlig och log, men inget tillbaka.. Bara en tom död blick. Kul kille liksom. Får låta det passera.

Klockan är faktiskt mycket nu, så jag ska göra som hela Blåsut gjorde när vi var ute på äventyr -sova.


Kommentarer
Postat av: erba

betko, ramona, loskan....

2007-03-27 @ 22:14:27
Postat av: tavla

låter helnajs med gaddes brygga... vill bara hem o hänga med er små gangsters


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback