Mä(!)secina

Mesecina.. Det blir en bra låt att spela!

Mer ont i halsen idag faktiskt.. Inget påhitt inte! Bad karma antar jag.. som man bäddar får man ligga heter det.

Fika inne i stan nu då? Jag vet inte riktigt... Borde nog göra annat. Viktigt att jag åker in till musikskolan senare på min dragspelslektion. Valde jag verkligen rätt stycke? Scherzo i A-moll? Den, Pastorale och en balkan-låt.. Blir väl ett bra och varierat framförande?

Är jag en sån man lätt tröttnar på? Varför tror jag hela tiden det? Eller.. nej, klart jag inte gör det.. Men ibland kan jag tro att folk (inte mina vänner, utan såna som kanske inte känner mig eller såna jag vill lära känna.. äh, struntsamma) inte förstår mig, kanske inte orkar förstå min personlighet och bara tröttnar.. går vidare. Så känner jag lite nu, inga namn nämnda.. Dumt vore väl det! Självklart handlar det om samma gamla vanliga bekymmer!! Att det alltid ska röra sig om kärlek.. jämt jämt jämt. Kärlek är väl ett starkt ord, men i alla fall en crush, en fling (fanns det ett program som hette fling..? yes?)

Jag lägger ner för mycket tankar kring sånt här.. Jag vågar egentligen inte prata för mycket om det, eller tänka för mycket, allt för att inte förstöra det.. Men ändå går alltid nåt snett. Vi får se hur det blir.

Slutpratat! Slut-tänkt? (Det sista var nog mer korrekt.. här pratas ju faktiskt inte alls.)

Kommentarer
Postat av: pär

Hej sötis. du är så fin i ditt hår jämnt...underbart.
ses på nästa rep!/pär

2007-03-19 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback