Lösögonfransar med mera..

Yes, första gången jag provat på fake-fransar ikväll! Inte så farligt jobbigt, men lite grann.

Nåt sorts hålligång in town, spelning/utekväll antar jag.. Funderar bara på vad jag ska ha på mig för kläder. Wrangler-jeans (herrmodell som sitter snortajt i midjan) + linne + zip-tröja..? Jag gillar allt utom brallorna.. känns inte riktigt som min kopp te ikväll.. (Kopp te? Vad är det för uttryck.. Låter onekligen fint och sött.)

Kan jag vara intresserad? "Min jävla kärlek" liksom.. Kanske inte har blivit SÅ allvarligt än så länge. Självklart intresserad, definitivt. Solen skiner just nu.

Nu får jag bestämma mig, outfit. Pappa åker snart iväg till gbg, vidare till serbien, för att vara där i tre veckor. A good-bye is about to happen soon.

Bra kväll hoppas jag på..

Kommentarer
Postat av: tavla

jamen hey duderine! shit vilken dröm... jag tycker om drömmar, kommer aldrig ihåg dom.. men tycker om när jag gör det! men hallå!! jag undrar ju nu om du fick känslan av att jag pratade illa om dig i drömmen? eller om jag o denhär tjejen snackade om vår underbara vän betti??.. hoppas det senare. ja tycker verkligen d e intressant med drömtydning! det undermedvetna o så.. när ja kommer hem nästa gång så fixar vi fruktsallad o snackar drömmar ;) (har en sån bok nånstans tror jag... hehe geeky) btw, så va väl dejten ok.. kan tänka mig att du hört lite goja redan. haha. he wont leave me alone. ska va snygg,sexig o singel ett tag till tänkte jag?! skaka om dansgolvet ikväll nu brudar!! gör inget jag inte skulle göra.. hehe åsså får ja höra alla detaljer sen!! peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback