I've been a shemale.

Okej.. nästan. Byt ut b mot ett s. "I've seen..." blir det då.. Tänkte att det var en spexigare rubrik. Men ändå! Det var rätt obehagligt.

Detta hände på jobbet.. igår faktiskt, idag igen, två gånger sammanlagt vill säga. En storvuxen (på bredden, ej lång) kvinna kikade runt på väskor och jag (duktig som jag är) frågade om hon behövde lite hjälp. Hon vänder sig om och det första jag lägger märke till är hennes brist på hår mitt på hjässan..(!) Ingen vanlig tunnhårighet, utan en sån där nästintill "gubb-flint".. Fick en klump i magen, men fortsatte ändå att le mot henne, då jag märkte att hon faktiskt hade stubb. En sisådär två-dagarsstubb kanske..? Hakan och nedre delarna av kinderna.. Usch, sån där gråaktig stubb (som syns på långt håll, var väl två meter från henne). Oh my lord.

Idag var hon tillbaka igen och jag expedierade (existerar det ordet?) henne vid kassan. Då fick jag en closer look. Precis som jag föreställt mig. Stubb och "kind-of-flint".

Jag skriver inte det här för att det är särskilt underhållande eller roligt, men fy vad ledsen jag blev ändå.. Ledsen kanske är fel ord, men jag fick en dålig känsla, en jobbig sådan. Vad konstigt ändå.. Att det finns så mycket som är orättvist, tänker inte en jävel på. Tills man är med om det.

Nog om det. Ikväll blir det utgång, ÄNNU en gång på kära Sweet. Helt otroligt, vi är tamejtusan stammisar där.. Varför inte egentligen? Orka pallra sig till en annan stad när man kan hänga på ett ställe som ligger precis runt hörnet.. Tja, för min del är det ju över bron och in till stan, men that's a saying.. eller?

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Får se vad denna kvällen har att bjuda på. Fick reda på av min kära vän (kanske spion rentav? E...bba.) att vänersborg har fått en liten gäst. Nu menar jag faktiskt inte kvällens dj Dogge, men en annan gäst från främmande land. Det är inte så spännande som det låter, det blir vad man gör det till. Jag väljer spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback