"Hon spelar in på mobilen!"

Haha... Mamma är allt för bra. Kul man kan ha med lite inspelningar på mobilen, helt underbart. Gjorde hela min tisdag, skrattade så jag dog.. nästan. Magda och Maria var också bra, micket bra.

Känns så otroligt skönt att jag de senaste dagarna blivit peppad av inga orsaker alls. Några gånger sådär på dagen kan jag bara känna att jag med en gång blir jätteglad och sugen på... jag vet inte.. leva kanske, göra saker,  alla saker, jobba.. även tråkiga saker känns rätt okej. Vet inte varför. Kanske vädret, kanske något annat.. Lite av allt.

Måste ju skriva lite om Pär eftersom han skrev en så fantastiskt fin kommentar. Han kan nog kanske (most likely) fått lite hjälp av Anna och Ebba, men ändå. Jag blev riktigt glad. Tack så mycket. Definitivt en av grejerna som gör mig peppad och glad. Längtar tillbaka till turnén lite då och då.. faktiskt. Mini-turné på gång i juli, eller var det juni?

Har möblerat om i mitt rum. Köpte en jättebillig och bra lampa.. okej, kanske inte jättebillig, men billig för att vara en rätt stor golvlampa. Jag blev tvungen att ändra om lite för att lampan skulle göra sig bra i rummet. Nu har jag sängen mitt i rummet, och huvudet mot väggen.. Alltså, ingen vägg att luta sig mot.. Jag kommer eventuellt utveckla nåt sorts rädsla för att ständigt ramla ner från sängen -nästan helt säker på det. Funderar lite över om jag ska tänka över mitt möblerings-resultat.. Kanske finns en bättre lösning? Får tänka vidare.

Nu har klockan blivit jättemycket. För några dagar sedan la jag mig vid 22.00 (!) Helt otroligt. Igår var jag i säng vid 23.00... också bra. Blev dock senare än väntat pga lite sms och telefonsamtal. Gillar natt-sms, särskilt natt-samtal. Inte för att samtalet höll på så länge, men jag kunde verkligen INTE somna efteråt. När sängen blir sådär klibbig och äcklig, man nästan fastnar och kan inte röra sig.. Låg och vred mig och dagdrömde (nattdrömde?) ett litet tag, sen somnade jag.. Ja, det gjorde jag, ganska logiskt att somna.

Hade en jättekonstig dröm. Riktigt äcklig var den. Den hade två delar kan man säga. Ena delen var då jag råkade tjuvlyssna på ett samtal: Jag skulle ringa från min mobil, och plötsligt hör jag ett annat samtal i luren. Tove och en tjej till, som pratar om mig. Riktigt kul, eller näe, men kul efteråt. Inget ont om Tove alls (Love you!), men det var väldigt konstigt och roligt. Hoppas det går bra på Toves dejt, är lite avis. Anyhow..

Andra delen på drömmen.. Eller kom den först kanske? Bajs hur som helst.. På RIKTIGT! Jag fattar inte varför jag drömmer så många bajs-drömmar.. Helt sjukt. Men den här tog priset. Jättejättegross verkligen. Nånting om Maria, bajs, och hennes hår.. Att hennes hår blev bajs, och att hon kammade i det.. Går nog lite överstyr här. Fantisera ihop resten själv.

Borde nog inte skriva sånt här.. bajs.

Sovdags.. Past bedtime för längelänge sedan.. Aha!! Vilken humor. Får se vem som fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback