"Gotterian"

Läser på en tom godispåse (som faktiskt inte tömts av mig).. Det var riktigt fult, gotterian, gillar inte det ordet.

Hur som helst så är det helt klart busy.. Jobb i tolv och en halv timma idag. Sälja skor och baka pizzor, är rätt så nöjd.

Problem nu med ansökningen till Kävesta.. Betyg?! Ska man skicka med det? Hoppas posten hämtas imorgon.. God knows I'm in trouble if not. Tjae, räcker med att jag vet.. Får skriva klart resten och kopiera mina betyg och åka iväg nu på kvällen och dumpa brevet i en låda.

Min halsont vill fortfarande inte släppa. För den som undrar. Är det fortfarande säsong för sånt trams?

Jag kan helt enkelt inte ge mig hän åt saker. Varför finns det alltid något som hämmar? En spärr? En rädsla för något som kan hända.. Alltid samma funderingar, jag vet. Tänk om det egentligen är rädslan och spärren som förstör? Vet inte, jag ska inte försöka tänka så mycket. Nån balans måste jag hitta nån gång. Nån gång ska det bli rätt. Är han rätt? Jag vet inte vad det är, men jag kan inte tänka klart.. Tänker jag något så tänker jag samtidigt "Tänk om jag bara TROR, inbillar mig att jag tänker så här, tänk om jag istället tänker tvärtom?" Jag kan därför aldrig veta säkert vad jag vill.

Jag vill inte kasta mig in i nåt.. Men jag vill ändå ge allt av mig i det här försöket eller vad man ska kalla det. Skynda långsamt.

Nu blev jag trött. Duscha och jobba imorgon. Får se om det blir nåt trevligt och överraskande som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback