Något är snett..

Nånting måste det vara, för allvarligt talat så känns det rätt osannolikt att jag skulle haft SÅ många besökare igår, och att jag ÖVERHUVUDTAGET har några besökare alls idag (inatt)... I smell a fish.. (Sa jag det rätt?) Eller är det "rat"?

Helvete.. Jag hade precis skrivit ett helt stycke som jag raderade. Skrev något i stil med att inspelningen gått bättre än väntat och att vi fortsätter arbetet imorgon igen vid åttatiden, vilket innebär att jag inte hinner till Ellens mys. Crap.

Studera.nu har fortfarande inte öppnat sidan.

Jag måste komma på ett tredje namn. Till mina framtida barn menar jag. Hittills har jag kommit fram till två namn som jag älskar. Det ena börjar på B och det andra på I.. Självklart avslöjar jag det inte, men oj vad fina de är. Ett pojk- och ett flicknamn. Missförstå inte nu, men faktum är att tänka på sånt är rätt vanligt, om inte jättevanligt.

Jag får fortsätta imorgon. Nu inatt vill jag drömma nåt ball.. oh how I love it.



Oh yes, jag kom in.. Landskapsarkitektur blir det till hösten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback