Lyssna och njut!

Yes yes yes! Nu är våra ny-inspelade låtar uppe på vår myspace! Gå in på www.myspace.com/vratnavrat och kolla in det, utan tvekan helt crazy..

Promenaderna går riktigt bra.. Börjar känna en viss skillnad, fantastiskt.

Tack Anna för en hur mysig kväll som helst igår: du, jag, ajvar och glass (inte samtidigt), The man who cried med Johnny Depp som zigenare.. -kunde inte ha blivit bättre! Eller.. kanske det, om Ebba varit med, men men vad är en spontan filmkväll hemma hos mig jämfört med en random fest? Ebba, dåligt samvete nu tack. Bra. Ska svara på "dick in a box" alldeles strax..

Hur härligt är det inte att ha skogen helt för sig själv? Jag kan göra precis vad jag vill för den är helt och hållet min. Att gå, titta och känna dofterna är faktiskt obeskrivligt skönt. Det har konstaterats många gånger av många människor och nu av mig.

Gig imorgon på Krokstrandfestivalen, what a feeling. Att spela med bandet slår faktiskt "skogskänslan". Tänk ett gig mitt i en skog? En bra idé? Yes or no?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gig i en skog -DONE och grymt var det (förra året 2010 med vrat na vrat-turnén)

2011-05-21 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback