Ja eller nej?

Nyfikenheten bara stiger.. blev jag antagen eller inte? Hela tiden har jag haft en bra känsla, men tänk om man är FÖR självsäker? Om det går åt helvete bara för att..

Urvalet skulle vara klart tidigast 18.00.. Senast då? Måste dra innan klockan är halv åtta, kommer inte vara tillbaka förrän sent.

Hoppas inspelningen går bra.

Till pizzerian nu.



När jag tänker på det nu, inser jag att det faktiskt inte är så dåligt.. När var det nu igen? För två månader sen? Minns inte riktigt. Ganska bra är det nu, för att inte säga riktigt bra, gällande den saken.

Alltså.. no matter what, det blir faktiskt bättre. Finns inte så mycket dåligt kvar av den dagen och resten av de följande dagarna då livet kändes surt. Visst är det konstigt.. Idag känns som en omöjlighet -då.

Fortfarande har inte studera.nu öppnat inloggningen. Jag kommer antaligen inte få reda på det inom de närmaste timmarna.

Hoppas verkligen jag hinner till Ellens födelsedagsmys imorgon.

Det enda jag vill nu är att börja läsa den stora tjocka röda boken.. Fly fältet och in i magins värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback