"Tillbaka till Boringfield"

Aidensfield egentligen.. om någon fattade. Inte för att jag brukade kolla på den serien (brittisk?), inte för att jag heller ville vara särskilt rolig genom att byta ut Aiden mot Boring.. hilarious.

Fick lustigt nog en kommentar på mitt förra inlägg. Vad ska jag säga? Kändes mest som en dum fråga (eller var det två?) så jag lämnar den obesvarad. You guys! =P

Känner mig inte speciellt rolig idag, varken på bra eller dåligt humör, allt är bara väldigt rakt, plain.

Skönt att inte jobba så länge imorgon, elva till tre är ruskigt härligt faktiskt!

Jag har fått lite nyårsångest. Tror att det här året kommer gå hur fort som helst, mycket som händer. Snart kommer Pär hem, jag ska lämna tillbaka trumsetet innan han är hemma. Vrat na vrat måste börja repa, vilket betyder att jag måste ta tag i övandet ännu mer. Turné med Holmes, och fram tills dess kommer tiden gå, ojoj.. Känns som att det är om två veckor, det är det inte, men det kommer kännas så. Skolan börjar snart igen, ett nytt projekt att ta itu med (måste börja fixa med det snart också..).

Efter turnén ska man väl söka till olika skolor igen, Kävesta då för mig, hoppas att jag kommer in. Fan, vill jag verkligen det? Jag vet inte ens vad jag vill! Jag hatar att ta livsavgörande beslut, sånt som kommer ändra på mitt liv.

Tänker också på hur det kommer bli med jobbet. Måste ju säga att jag ska söka till lite skolor (en iallafall), känns som att jag kommer få höra lite skit om att jag jobbat där så lite. Äsch, jag får ta mina chanser, om jag får några, det får de acceptera.

Mitt liv rusar förbi och jag hinner inte ens tänka. Varför ska man leva så snabbt? Ju mer man gör och ju mer upptagen man är, desto mer missar man.. eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey bitch!...ta det lugnt betti med i! Oroa dig inte för framtiden...njut av det hela istället! Du kommer alltid att ha dina vänner som stöttar dig i allt no matter what!. sleep tight grrl! Puss

2007-01-02 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback