The Aristocrats

Bajs, sex, tidelag, spyor.. you name it. Det skulle vara det bästa skämtet ever.. och att Gilbert "something" skulle ha gjort det bästa framförandet? Jag kanske inte är så insatt i komikernas värld, men hans förvrängda röst och kisande ögon var inte så fantastiskt..? Skulle det bli roligare bara för att han trängde in fuck mellan varje ord.. jävlar hur långt kunde han egentligen gå?? Hur många gånger kunde han säga alla äckliga saker? Come on.. det är väl inte SÅ roligt?

Nej, hans performance var inte det bästa.

Det känns faktiskt rätt obekvämt att gå runt i sina "jobbkläder".. Så tight på nåt sätt, uppordnat och tillfixat. Jag klädde mig nog mer bekvämt förr när jag gick i skolan. Då tänkte jag aldrig på att slinka ner i mina mjukisbyxor när jag kom hem på eftermiddagen, nu kan jag knappt leva utan det. Idag var det alldeles underbart att dra av kjolen och polon -jag blev befriad.

Ser nästan ut som att lyktstolpen snart slits ur marken, det blåser faktiskt så mycket, ja. Det riktigt viner och tjuter, väggarna knakar mer än nånsin. Snälla, en snöstorm?! Plusgrader.. yeah.

Vem är det som är min slumppenis? Jag borde faktiskt ha anat, jag borde ha dragit slutsatsen, den tanken borde ha slagit mig direkt -ERBA! From now on, you brought this on your own, Erba Slumppenis. Tänk om det inte är hon? Jo, det är det.. om nu fallet inte är så, så kan jag faktiskt inget göra. Det är så här det får bli.


Gonatt och soväl.
Jag är så inte rolig ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback