In Your Honor

Nu känns det verkligen som att jag skriver bara för skrivandets skull.. lyssnar på In Your Honor right about now. Första gången faktiskt, väldigt konstigt att jag aldrig gjort det tidigare.

Anna kommer snart. Just det! Det var faktiskt HON som var slumppenis!!! Blev ett väldigt missförstånd där.. Ebba gillade visserligen det så hon spelade med, därav missförståndet. Minor detail. Aladdin blir det senare ikväll.

Fick ringa Air France idag (hette det så?) idag på jobbet. En kund vars väska blivit trasig i flyget. Jag var faktiskt väldigt tydlig med min engelska, försökte förklara kortfattat vad jag ville.. men nej. Jag tror inte att hon förstod riktigt, hon ville väl bli av med mig. Slutade med att jag fick ett annat nummer att ringa. Pannkaka! Hon kallade mig ma'm under hela samtalet. Nice.

Ville sätta in en bild på mig och Maria sen i somras. Får göra det. Härlig sommar I may say. Lite solbrända.. åtminstone jag.

Betti och Maria

Awww.. Får infoga en bild på Magdalena också, asap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback