Glad för att ni finns..

.. dvs alla mina vänner, min familj.. sånt säger man inte så ofta. Tack Anna, synd att du inte var med på fikan igår.

Min dag kunde ha blivit hur bra som helst, jag kunde ha slutat klockan tre men det blev klockan sex istället. Vad ska man göra? Kunde inget annat göra än att jobba till stängning. Schema-ändring imorgon med, jobbar 8-18 istället för 10-18.. jag kommer vara så trött.

Hoppas att jag är klar med min vrat na vrat-låt snart. Tror faktiskt det, får se om det blir en hit, men en låt blir det i varje fall.

Jag förstår verkligen inte att mina händer är så TORRA! Det går inte att beskriva, varför händer det mig? Gör ont, spricker.. god damn. Det blir väl bättre fram mot våren antar jag.

Nu ska jag göra annat, kanske be mamma eller pappa göra en pizza till mig. Vore hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback