Dåligt, väldigt dåligt avslut på en bra dag.

Nu vill jag bara.. jag vet inte. Konstig huvudvärk..

Det är som när man får kväljningar, fast i hela kroppen, i varenda muskel. Jag kan inte vara lugn.

Hur i helvete ska jag kunna sova när jag inte ens kan sitta i lugn och ro. Ingen ro alls, jag bara sitter här och hatar det faktum att jag av någon anledning känner mig rastlös.

Det är som i Dumbo.. den delen då Dumbo och den lilla musen blir fulla och ser elefanter i alla dess former och färger. Helt hysterisk musik och sång. Som liten blev jag mest ångestfylld av det, lite rädd, men samtidigt fascinerad. Det var så underligt att jag mest mådde illa av att se det. Ungefär så känner jag nu.

Jag blir alltid lika irriterad över att jag ofta lyckas associera till disneyfilmer. Det verkar nästan som att jag aldrig ser nåt annat än disneyfilmer, varför? Varför inte dra paralleller till något annat?

Jag vill inte gå och lägga mig.. jag orkar verkligen inte ligga i min säng och tänka. Idag är jag inte på det humöret. Jag orkar inte sova, det är alldeles för tråkigt.. tråkigt tråkigt tråkigt. Undrar hur många gånger jag skulle orka skriva tråkigt av tristess..

Jag har fortfarande ont i huvudet.. Det är så otroligt fult att skriva så här, så många små stycken. Jag har inte lyckats med nåt speciellt bra nu ikväll. Annat var det idag då jag spelade tennis med Ebba, yes det blev av, så bra verkligen. Fika efteråt.

Kanske det fulaste inlägget på flera månader? Osammanhängande också.. eller?

Vad ska jag göra nu?

Jag vet.. kort.

njiva1                   njiva2

En liten groda i Magdas hand.. en prins måhända?   Vi hade roligt den dagen ute på landet.. :)
Jättemånga minigrodor hittade vi..

Nu mår jag bättre. Bedtime.                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback