Bloggidy-blogg

Ännu en helg till ända.

Väldigt trevligt att spela på Meza igår visade det sig. Intressant mat och trevligt folk.

En efterfest varav två av killarna var expertjonglörer, helt otroligt faktiskt. Jag som tycker att jag är lite häftig som kan jonglera med tre bollar, typ någon enstaka gång då jag fått upp taktiken.

Hela denna dagen har varit lite av a waste, var inte direkt uppe med tuppen och vet fortfarande inte om jag känner mig vaken. Hoppas att jag omedvetet har laddat inför skoldagen imorgon. En sak jag inte har laddat för är min gemensamma dragspelslektion vilket betyder ett litet soloframträdande, ojoj. Jag måste absolut ta tag i det ikväll, finns ingen undanflykt.

Det finns tusentals saker jag måste tänka över, tusentals val jag måste göra.. Okej, dividera med hundra.. men still en del att göra. Alla "problem" (vad ska man kalla det, bekymmer? Näe, men problem är heller inte rätt ord) hopar sig och jag börjar bli nervös.

Bloggidy-blogg. Rätt cute titel ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback