Alltid fel?

Yes.. faktiskt så har det visat sig vara så! Varje gång jag har bestämt mig för att ta cykeln någonstans så har det bara blivit fel.

Nu de senaste gångerna har det börjat spöregna (som idag).. det var ungefär så förra året också, min cykelpremiär år 2006 och det börjar snöa -perfekt. Otroligt dumt att jag alltid lyckas välja fel.

Idag gör min tandställning mig illa. Härligt det hade varit att sluta jobbet klockan tre idag, men nejnej.. Klockan sex blev det, ibland undrar jag om det lönar sig att vara snäll? Hoppas det, det tror jag i alla fall.

Ringa mamma nu och fråga när hon kommer hem, kvällsmat ihop vore väldigt trevligt.

På återseende, kanske senare ikväll.. kanske inte.

(Nu när jag läser inlägget ser jag att det var fantastiskt innehållslöst och inte så intressant. Nåja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback