Vrat na vrat-helg.

Vilken helg det har varit.. Det var längesen jag var så här trött.

Mycket har hänt, det vet Anna, oj vad det har hänt, nästan så jag skrattar och kissar på mig.

Jag låter det osagda vara osagt.. Vrat na vrat, det måste vara det bästa som hänt på denna jord! Det är så osannolikt.. Roligt med musik liksom. Sax-Max, Sats-Mats, Stinky och Pertta.. Vilket gäng grabbar.

Magdalena är hemma hos Maria i Örebro, känns rätt ensamt här. Nästan lika ensamt som förra året då jag och mamma gjorde ett break på vår semesterresa i Serbien för två år sen.. Ett stipendium får man inte var dag, MEN vad trist det var utan Magda och Maria.

Ärenden att uträtta imorgon, tur att jag är ledig.

Pizzadags nu. Oh yes, min pappa är pizzabagare. "Du vet inte hur bra du har det." fick jag höra igår.. det var roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback