"Torrhand"

Mitt nya nick kanske? Helt otroligt att man kan vara så torr om händerna som jag är. Vem älskar inte händer som är lena som grovt sandpapper?

Hade en lätt huvudvärk imorse.. behövs ingen närmare förklaring. Men med vilken obeskrivlig fart jag gick hem i vid femtiden på morgonen, helt obeskrivligt som sagt. On top of it all så hade Ebba lånat mina vantar, jag gillar henne ändå, men kallt blev det. Tror bestämt att mitt hår blev frostigt.

Rep rep rep.. Snart är turnén här. Två veckor är en lång tid.

Jag måste verkligen ringa till musikhögskolans syokonsulent och höra om det ändå finns någon möjlighet för mig att söka dit. Göteborg, det hade varit strålande.

Inte så mycket flyt ikväll. Bäst att jag håller det kort, fullständigt onödigt att skriva när det är tomt i huvudet.

"Var där eller var rektangulär!" Ebba, vilken tjej.

Tycker om er allihop, på ett eller annat sätt.. Vad allt är snurrigt för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback