Det funkar! Anti-valentine?

Jajjemen, Matrix Curl Definer fungerar alldeles utmärkt bra. Lockarna framhävs nåt så fantastiskt bra, håret blir mjukt och INTE krispigt.. Helt perfekt.

Valentine's day.. Har tänkt lite grann på det, alla hjärtans dag. De som tycker att denna dag är alldeles för kommersiell och väljer att INTE "fira" den, de som tycker att varje dag istället bör ses som en "alla hjärtans dag".. Varför liksom? Varför vara emot det egentligen? Om man nu är så emot detta, och tycker att man inte behöver nån speciell dag för att ge sina kära något, blir man inte lite stött om man nu som "anti-alla-hjärtans-dag:are" inte skulle få nåt?

Tänk nu.. Att inte få nåt den dagen då det är lättast att bli påmind om att köpa rosor, choklad, söta kort eller whatever.. Tror nästan att de flesta antisar skulle bli lite stötta, med tanke på att det är så lätt att göra någon glad som en dag som denna.

Nu vill jag inte påstå att man inte kan ge någon något vilken dag som helst, det borde alla absolut göra!

MER SPONTANITET!

Jag vet kanske inte riktigt vad jag menar.. Kanske att man inte borde vara anti I guess. Varför inte bara ta emot denna dag? (Med måtta givetvis, allt kan ju lätt bli så överdrivet och förstorat).

Det kan finnas de som inte gillar det faktum att de aldrig får nåt och därför inte tycker om den här dagen.. Alla är dock inte såna.. För mig har det gått helt okej ändå liksom.

Glad alla hjärtans dag då!

Förresten, varför säger vissa "Grattis på alla hjärtans dag"? Funkar nog med både och..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback