Take Five

Det är vad jag gör nu mitt i korridorsstädet. Kändes som att mina handleder skulle brista då jag bar ut en hel låda full med glasburkar plus två soppåsar. Den biten till återvinningen känns fruktansvärt lång då det är tungt.. faktum är att den är ganska lång även om det inte är tungt!

Om någon minut är det off to träning. Efter träningen är det fortsatt städning som gäller. Urk.

Al Gore på tv.. man kanske borde se hans film. Är det kanske den som går på tv? Mycket troligt. Hur som helst hade jag nog inte riktigt vågat se den.

Take Five är väldigt bra.



Städningen blev klar i god tid faktiskt. Slog två flugor i en smäll och städade mitt egna rum en snabbis.

Skönt att ha lite mat färdiglagad till imorgon. Bara lite nudlar som skall kokas upp in a minute. Ska försöka lägga mig vid elva. Borde nog skynda lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback