Vilken fas?

Jag har stött på alltför mycket sånt. Kanske inte, men när det sker gång på gång känns det som en del av vardagen. "Jag är i en fas just nu.." "Jag går igenom mycket.." Blablabla.

Varför tilldelas JAG alla konstiga förvirrade killar? Helt otroligt.. Klart att jag inte är den enda, men nu är detta min blogg och jag skriver vad jag vill. Like it.

Eftersom jag stöter på samma faser så måste jag själv naturligtvis också gå igenom samma fas flera gånger. Att glömma. Yes, det är min specialitet.. Man kanske kan bli expert på sånt.

Orkar jag verkligen med allt? Blogg? Vem bryr sig egentligen, måste allt dokumenteras? Jag har på nåt sätt försummat min riktiga dagbok i och med denna blogg. Jobb? Det behövs ju, pengar behövs alltid, men ack så tröttsamt. Musik? En sak jag har svårt för nu.. Alla tankar som flyter omkring i min hjärna, tankar om ansökningen till folkhögskolan, spelningarna.. Helvete vad jag ger mig in på saker.

Inget Serbien i sommar. Sist gång vi var hemma i Sverige en hel sommar var 1999. Även det känns tungt.

Saker att göra:

-glömma
-öva

Framför allt glömma.. Hatar verkligen faser, speciellt när det gör att jag själv måste befinna mig i en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback