Tankspridd

Ibland får jag det bevisat för mig själv att jag ibland kan vara tankspridd.. Som t.ex idag när jag glömde stänga bagageluckan efter Vrat na vrat-repet.. Inte en sån där bagagelucka som kan "se stängd" ut, utan en sån där som står rätt upp.. Yes, det missade jag. Hur det kom sig vet jag inte..?!

Hur som helst.. Min date igår var riktigt trevlig faktiskt. Göra om igen snart nån gång? Ja, kanske det.. På den andra fronten är det inte så date:igt.. Varför fastnar jag vid märkliga människor? Varför varför varför?!?!?

Inatt blev jag riktigt arg när jag vid tvåtiden blev tvungen att komma upp ur sängen och döda en fluga. Så otroligt irriterande. Somnade om rätt snart efter flugans död. På morgonen vaknade jag på ett otrevligt vis. Jag drömde att det var en stor skalbagge som flög mot mig, under min haka och vidare under mitt hår. Jag slog mig själv på halsen (på riktigt) och vaknade. Äckligt.

Nu ikväll har jag övat och övat, och försökt sola (hoppas det låter någorlunda bra när det väl gäller)..

Rätt så trött nu.

Vad fan är det jag går runt och hoppas på egentligen? Ett SVAR?? Allvarligt talat, när man skriver en fråga med ett ????-tecken med, betyder det faktiskt att man vill ha ett SVAR! Jag blir inte riktigt klok på att vissa inte förstår det..

Andas.


Kommentarer
Postat av: erba

baby u know i like u...

2007-04-06 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback