This is the dawning of the age of Aquarious!

Man känner sig faktiskt lite mysig när man lyssnar på låten, nästan lite pirr-i-magen-känsla.

Fasade lite för den här måndagen igår. De brukar vara så långa och enformiga. Idag var det verkligen inte alls som det brukar.. glömde totalt bort att höstlovet startar idag, därav min day off kan man säga. Härligt att inte behöva spendera ännu en kväll på musikskolan.

Tråkigt att man ska behöva känna lite ångest ändå. När man väl är ledig blir man nästan tvungen att planera in nåt som man annars inte hinner göra. Jag måste hela tiden utnyttja min tid på ett bra sätt pga bristen av den. Jag känner att jag är tvungen att antingen göra nåt roligt, eller nyttigt.

Något som stör mig i mitt tänkande nu är den här förbannade stilmallen som gör mig galen. Den vill inte ändra sig när jag vill det. Igår kändes det kul att ha "Mr Anderson" efter att ha sett filmerna i helgen, inte lika roligt idag, ännu värre när det inte vill bli som jag vill.

Får återkomma senare när jag kan tänka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback