Vinterpicknick?

Det är alldeles tomt i min hjärna.. eller för mycket, jag vet inte alls vad jag vill berätta/skriva om.

Snart har även den här veckan kommit till sitt slut, otroligt vad fort allting går (cliché!).. Jag har nästan tappat tidsbegreppet faktiskt.. Inte långt kvar tills jag flyttar hemifrån. Undrar om jag ska plugga musik i Kävesta eller landskapsarkitektur i Lund/Uppsala..? Kommer jag vara redo att flytta då?

Just nu känner jag mig på gränsen mellan nåt.. Jag vill börja "mitt liv", men det kan jag inte.. Jag kan inte påbörja något nu för att sedan ge upp det när jag väl ska börja ett nytt liv någon annanstans om ett år. Jobbigt att känna så här. Även om jag inte bara hänger runt och spiller tid känns det ändå så, allt är så temporärt.

Jag tror att jag måste börja läsa mer, det kan nog bli min räddning. Har visserligen en bok jag ännu inte läst klart (om ens avklarat hälften!) som jag har haft sen innan sommaren.. Den verkar väldigt bra, men ändå går något emot.. Två böcker samtidigt kan vara något, en bok in english, har tappat en del där tror jag. Den diktsamlingen jag läste av Karin Boye för någon vecka sedan var helt suverän, minns inte vad den hette.

Nu orkar jag inte mer, måste avsluta. Öva dragspel låter bra med tanke på nästa veckas gig.

Något jag MÅSTE göra snart är att dra ut på vinterpicknick! Inte själv givetvis.. men visst låter det mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback