Vart tog du vägen?

Det undrar jag.. vart tog du vägen?? Har finurligt nog personifierat mitt liv.. Vill mena att jag nu längre inte har nåt, känns verkligen som att det halkat efter eller sprungit före mig..

Ett exempel, den här dagen:

Vakna vid halv nio, åka till jobbet vid halv tio..
Gå runt på jobbet i åtta timmar, alltså fram till sex.
Skynda hem, slänga i sig lite mat, för att sedan åka till replokalen.
Rep fram till nio, hemma ca tjugo minuter senare.
Prata lite med mamma och Magdalena.
Sitta i källaren och slå på trummorna fram till.. tja nyligen, elva kanske?
Skriva i bloggen, vilket jag gör nu.

Hur länge håller man på så här? Jag kan inte stoppa nu, går inte. Fan, jag har tappat kontrollen.. eller?

Kommentarer
Postat av: Josephine

That's life...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback