Varannan tisdag!

Oh ja, varannan tisdag är min lediga dag.

Hur har jag utnyttjat min lediga dag hittills? Vaknade givetvis senare än jag velat, vid elvatiden.. Fixade iordning lite frukost och satte mig vid tv:n. Vid halv tolv började Ensamma Hemma på trean, självklart satt jag kvar och kollade på en av mina favvoserier från 90-talet.

Vid halv ett fick jag lite panik och kände hur tiden rusade. Ringa någon? Visserligen hade jag bestämt filmkväll med Elin till kvällen, men jag vill inte gå runt och vänta. Bestämde fika med Anna till fyra, får passa på att lämna tillbaka en bok till biblioteket.

Fick även ett samtal av kvällens date förut. Vi började prata lite om Pride&Prejudice.. Elin tyckte att vi kunde ha ett maraton någon dag, men varför inte idag? tänkte jag.. Ikväll blir det alltså ett Pride&Prejudice-maraton, börjar vid sextiden.. Otroligt romantiskt och trevligt!

Nu ropar Hugo på mig, vi ska fortsätta leka.. Längesen jag lekte med mammas dagbarn, fick bli så idag. Så trevligt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback