Too many Maryland cookies

Snart är väl hela tangentbordet fullt med smulor.. väldigt dumt att jag sitter och tillfredsställer mitt sötsug när jag snart ska iväg och hyra film med en vän och köpa lite smått att äta.. fast det är klart, chips är ju inte sött!

Finns det någon där ute som är som jag? Är så otroligt svårt att hitta någon.. En blogg man kan sitta o läsa tills man spyr, så att man nästan blir besatt, bara kasta sig hänsynslöst i en annan människas liv. Jag vill inte påstå att jag är en psykopat av nåt slag, men det är ju faktiskt för jävla intressant.. eller hur? Kommer nog inte hitta den personen jag söker.. Väldigt tveksamt.

Jag åt en kaka för mycket. Jag har ätit FEM cookies, snart mår jag riktigt illa. Får hoppa chipsen ikväll.

Nu börjar klockan bli mycket. Roligt med vrat na vrat-rep imorgon, var alldeles för längesen.

Förresten. Den härliga P3-musiken jag lyssnade på i början av veckan kom från Kama Aina, låten hette Car Song. Wicked!

Spyr snart. Vad bra, då kan jag sitta o läsa min egen blogg tills jag spyr, förfärligt intressant, jag har funnit mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback