Tankar om...

Är det dags att börja eller sluta? Är det helt förbi kanske? Jag vet inte alls, mina bedömningar och val ska jag väl inte förlita mig på.. Hur vet jag vad det är som händer? När vet jag? Det är spännande att inte veta..

Tänk om jag sen, efter ett tag, får veta vad som händer, men att samtidigt få veta, att det som jag tror mig händer då i det ögonblicket (som komma skall), egentligen inträffade för längesen.. Att det kanske BÖRJAR hända nu redan? Det är där mina val och bedömningar kommer in.. Kan jag påverka något av det som händer eller som ska börja hända? Ibland tänker jag att man upptäcker saker för sent. Att det inte finns något att göra åt det då det sker.. försent helt enkelt.

Allt handlar om timing. Inte bara timing, utan helt jävla PERFEKT timing.

Jag vill veta vad jag kan göra för att allt ska bli perfekt, helt enkelt. Det finns absolut inget enkelt med det.

Ovissheten har aldrig varit större, kan inte låta bli att gilla det lite grann. Hellre det än.. jag vet inte, det är det jag inte vet! Kan hända att jag kommer ångra mig om den tanken.. men ibland tycker jag faktiskt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback