Tack Kate Bush!

Kate Bush made my day kan man säga.. fantastiskt skön röst. Wuthering Heights. Kanske ska läsa den?

Jag vet faktiskt inte om jag har något viktigt att skriva om. Påstår inte att jag tar upp viktiga ämnen, men viktigt för mig? Näe.. får tänka några sekunder till.

Längtar riktigt mycket efter att få låna Fannys Pride&Prejudice-dvd, starring bl.a Colin Firth. Den nya versionen var inte så förfärligt dum, bra faktiskt, trots detta går den inte att jämföra med den 6 timmar långa (?) äldre versionen..

Fick en sån otrolig längtan till Serbien för någon kväll sedan. Alltid lika konstigt, att man kan längta så mycket.. Den här sommaren längtade jag verkligen hem till Sverige, borde väl egentligen inte ha gjort det, foolish of me.

Allt blev så osammanhängande nu. Dagens text är jag ganska missnöjd över.

Svårt att få tankar till ord ibland, nej.. väldigt ofta. Dags att städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback