Still sore

Så svårt att få känslor till ord.. eller är det bara jag som har ett fattigt vokabulär kanske. Tänkte lite på det förut. Just nu känner jag att det pirrar obehagligt i min kropp, jag känner att mitt inre trycks och mosas ihop samtidigt som det växer och vill spricka.. Jag vill kräkas upp allt det där, mina känslor, helt enkelt.

Det finns nog människor som tycker om att må dåligt.. Okej, kanske inte just att "må dåligt".. Jag vet att jag på nåt sätt kanske får ut mer av mig när jag inte mår toppen.. det är lättare att skriva saker när det är lite svårt. Det riktigt svåra är att skriva glada texter. När jag väl är glad tänker jag inte så mycket på att skriva.. det kan bero på att jag är upptagen med att vara just glad, eller att det inte varar tillräckligt länge så att jag kommer på tanken att skriva om det. Förmodligen en blandning av båda. Jag kanske får ut mer av det jag vill få ut (vad är det?) när allt är bra, jag vet ännu inte.

Nån dag kanske.


Kommentarer
Postat av: Mette:

Kul att du tittade förbi :) Skriver bara för min egen skull egentligen men jag uppskattar verkligen att du lägger energi på o läsa det.. Hade bra!

2006-11-14 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback