Step on me

Ja, fortsätt så.. trampa på mig tills jag inte finns mer! Slit sönder allt som har med mig att göra.. FÖRSÖK göra det.

Jag gör inga fel, vill bara att allt ska flyta på.. vill inte ha några komplikationer just nu, behöver verkligen inte det. VARFÖR ska det finnas nåt som heter "undermeningar" eller "läsa mellan raderna".. hatar det, kan man inte vara rak, som jag försöker vara.. kan inte alla vara som jag? (Det sista var menat som ett humor-inslag.. vill självklart inte att alla ska vara som jag.. yes)

Cabaret Showtime gick alldeles utmärkt.. har missat att berätta om det, men det gick strålande. Anyhow, festen som fortsatte efter var den bästa jag varit på på länge.. Musik, sång, sprit och svett.

Söndag. Visst är det underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback