Sms-miss?

När allt kommer omkring har jag nog förstått fel. Är väl inte en big deal egentligen, mest jobbigt för mig själv. Att sms ska kunna misstolkas så lätt är riktigt illa..

För alla er som undrar börjar min mun bli bättre, såren läker sakta men säkert. Har börjat fundera lite på hur tomt det kommer kännas utan en massa skrot på tänderna. Om några månader får jag nog reda på det..?

Ikväll är det "Amadues bend" som gäller, blev riktigt förvånad när jag fick reda på att de kommer. "Igranka" (dans) är alltså kvällens event. Kommer nog bli en nostalgisk kväll, serbisk underhållning och dans.. kan lördagen bli bättre? Kommer Magdalena följa med? Vet inte riktigt hur sugen Anna är på att betala 150 kr för något hon aldrig vart med eller hört talas om..

Updates imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback