Plutar med läpparna

Ofrivilligt gör jag det.. plutar. Efter dagens åtspänning av tandställningen är det knappast konstigt.. Tänderna gör ont, mina läppar är svullna pga "krokarna/hakarna" på tråden.. Detta skall åtgärdas imorgon bitti kl 7.30.. alldeles för tidigt för min del.

Gig på Folkets Hus i Trollhättan ikväll, skön spelning.. fruktansvärt kallt dock, kunde inte på något sätt få upp värmen. Först ut Holmes, därefter Corpse Paint.. är nöjd med vår insats, känns som att allt föll på plats.. Corpse Paint var riktigt bra, typiskt att man aldrig minns vilka låtar man tyckte var bra, yeah..

Kände med ens att jag blev jättejättejättetrött.. Jag och min alltför trötta kropp ska till sängen och sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback